Güncellemeler
+1 yıl
Allah aşkına söylesenize var deyip geçmeyin 😂
dolaba magnum bademli koymuştum 4 kişiyiz ve ben hariç diğer insancıklar biri dondurmayı yedi ve ben hâlâ o kişiyi bulmuş değilim son günlerdir belki bir kaç hafta da olabilir kimin yediğini düşünmeden edemiyorum
Hahahahaha çok komikkkk😂😂
Cevap
7Cevap
Evet var maalesef
Ülkenin durumu iyiye mi gidecek kötüye mi Çok merak ediyorum.
Merhabalar
Evet var maalesef ki var
Gözde şekerin bacaklarını düşünmeden duramıyorum
Hayır yok çok şükür
Neslime iyi bir gelecek sunabilecek miyim diye kafayı yoruyorum
Geleceğim, geçmişim. Nereye gidiyoruz bakalım hayırlısı
Var evet
6cm olması
Kardeşim başka yanlarını geliştir Bunu kafana takarak Yaşanmaz 🫡🤚
😂😂
Niye güldünüz
Sen sorasın diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?