Negatif duygularınızı özgürleştirme konusunda başarılı mısınız?

Sanırım sadece bastırıyorum duygularımı.

Negatif duygularınızı özgürleştirme konusunda başarılı mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Eski bir üyenin tuhaf ama güzel görüşü:
Freud der ki" erdemli insan kötü düşüncelerini zihninde yaşamayı seçendir" bunu biraz genişletirsek bahsettiğin negatif ve kötü hisleri zihninde , sanatında , müziğinde , ya da sevişirken özgür bırakabilirsin... İşte o zaman hayatına zarar vermeden çekip giderler.. Hatta bazıları sana zevk veya keyif bile yaşatabilir...
Negatif duygularınızı özgürleştirme konusunda başarılı mısınız?
Cevapla