Şöyle saç baş girişsek çok eğleniriz diyeceğiniz var mı birileri 😄

Şöyle saç baş girişsek çok eğleniriz diyeceğiniz var mı birileri 😄

Çok çabuk sinirlenen birisi değilim ancak şartellerim attığı zaman sözlerim ile güzel güzel kişinin hakkından gelirim Önemli olan benim şartelimin atmaması bir aslan gibi maalesef ki kükrüyorum Öyle durduk yere birisini günah keçisi seçeyim stresimi sinirimi atayım gibi bir şey olmuyor
Bu karşılıklı ama 😄
Kavga dövüş, anlaşmazlık, tartışma sevmiyorum... Seven insan da cidden sorunludur. Ruh hastasıdır. Milyarlarca yıllık evrende 70-80 yıl ömrüm var, onun da bir gününü bile biriyle kavga ederek geçirmek istemiyorum.
Şakacıktan be
Şaka dediğin şeyin ciddiye dönmesi, ağızdan çıkacak, çıkmadan önce tartılmamış bir söze bakar.
Cevap
17Cevap
Canım sıkıldığında etrafındakilere sardığım oluyor tabii ki de en çokta kardeşimi sinir ederim
öyle güzel huylarım yok ne yazık ki, kavga konusunda sabırlıyım. çıkarırsam da her yer yanana kadar durmam.
Öylesi güzel değil. Bu şakacıktan 😄
Ordan kan çıkar. Girmemek gerek 😂
Kaostan nefret eden biri olarak mevcut kavgayı da bitirmeye çalışıyorum 😂
Az kaos diri tutar 😂
Bu dediğim şakacıktan zaten
Çingene deilim saç baş girmem tekvando denemeleri yaparım üstünde sadece ahahaas
Çok asilce 😄
Bazen bir çatsa da stres atsam dediğim oluyor evet. Çok uzun zaman oldu doyasıya kavga etmeyeli. 🤷♀️
Var ama hangi konuda kavga edeceğimiz konusunda henüz anlaşamadık 😂
Muhakkak bir çıkar yol vardır 😄
Kızlar arası olabilir, erkeklere olmaz sakıncalı.
Genelde kadınların yaptığı bir şeydir ve ben buna sinir oluyorum 😠
Pek oyle huyum yok ya gergin oldugumda herkesten uzaklasirim kalp kirmamak icin
Niye böyle bir şey yapayım. Hasta değilim durduk yere kavga çıkarayım.
Ben ilişkilerimde yaparım bunu. Biraz heyecan lazım ya 😂😂
İşim olmaz. Öyle yapanları da hayatımda barındırmam
Hiç saç baş kavga etmedim etmem de ama sevdiklerimi gıcık etmeyi çok severim bazen
Bazen bir şeytan yoklamıyor değil
Tatlı tatlı güzel olur
En kalıcı dostluklar iyi bir kavgadan sonra başlarmış derler ama sen buna itibar etme. Kavga iletişimin bitmesi ile başlar yafff
Şey geliyor 🙈😂
Hayır öyle bir şey yapmam asla 😂
Benim hep geliyor 🤣
öyle huyum yok :D
@TeTeMm katılıyorum
@Tekbaşınakız güzel
İstek atıldı
Takip etsen geri?
Evet bazen 😂
Hayır
Hayır.
Yok gelmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?