Sizce erkeklerin mi mizahı daha iyi, yoksa kadınların mı?

Bence (istisnalar hariç) genelde erkekler herşeye gülüyorlar. Bu yüzden de kadınların mizah yapamadığını düşünüyorlar.

Mizahta seçiciyim💅🏻

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumda sallayıp engelleyecek kadar aciz iseniz, hiç polemiğe girmeyin arkadaşlar anlayan anladı😅
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek diyenlere eksi veriyorum arkadaşlar. Kim diye merak ediyosaniz, benim😂
Sizce erkeklerin mi mizahı daha iyi, yoksa kadınların mı?
Cevapla