Zamanı hangi yaşınızda durdurmak isterdiniz?

Onsuz yapamam dediğim çoğu şey olmadan yoluma devam ettim, asla bitmez dediğim çoğu şeyin bittiğine şahit oldum, gitmez dediğim insanların çoğunu arkamda bıraktım, üstesinden gelemem dediğim her şeyin üstesinden gelmek zorunda kaldığım bir çok şeyi geride bıraktım.. 30'lu yaşlardan korkarken, sevmeye başladım bu yaşlarda kalmayı isterdim🦋

Sevgili kendim, bazen olmuyor boş ver. 🤎
Sevgili kendim, bazen olmuyor boş ver. 🤎

#inci🎧

Güncellemeler
+1 yıl
Günün sorusu 🔥❤
Zamanı hangi yaşınızda durdurmak isterdiniz?
Cevapla