Bir şey, en olması gerektiği anda olmayınca, ne anlamı kalıyor?

Emek etmişsin, sabretmişsin, bi ivme kazanmılşsın, hevesin, heyecanın var,. Hatta, ciddi kaybedişlerin olmuş, buna rağmen, o anda olmayıp zamansız gelen şeye, sabır mı edilir, şükür mü, tövbe mi edilir..

Bir şey, en olması gerektiği anda olmayınca, ne anlamı kalıyor?
Cevapla