@Esra_Bayram 🍀
4 yılda bir gelen 29 Şubatta bir dilek hakkınız olsa bu ne olurdu?
@Esra_Bayram 🍀

Hayat arkadaşımla ömrümün kalan tüm 29 Şubatlarına en güzel duygularla, ilişkimiz hep aynı taze kalacak sekilde girmek ve bunun için hep minnet duymak onu bulduğum için şükretmek...
En güzel şekilde olur her şey umarım 🍀
Duam belli duyan belli. Dileklerle işim yok benim.
İşte bu güzel cevap
anti sosyetik Cevap
Teşekkür ederim 🥳
Dünya barışı
Cevap
11Cevap
hiç bir dilek dilemezdim kendim için sadece sevdiğim değer verdiğim kişi kimse onun mutlu olmasını isterdim..
Aşk sanırım ❤️ çünkü çok şükür herşeye sahibim sadece güvenebileceğim ve sevebileciğim bir insanın eksikliğini hissediyorum okadar
Dünyanın herkes için eşit bir yer olmasını dilerdim.
Bugün annemin doğum günü. Beraberce mutlu, huzurlu, sağlıklı, hayırlı bir ömür diliyorum anneme. 🌿💚
Wow çok ender bir durum … ailecek mutluluklar
Dünya artk iyi bı yer olsun insanlar iyi olsun isterdm. Çünkü artk yaşanmaz oldu çekilmez oldu
Kesinlikle
4 yıl sağlıklı ve şirketimin büyüdüğü hayırlı yıllar olarak kayda geçsin :)
Reklamını yapalım burada şirketinin büyüsün 😃
Her insan hatasini farketsin ve hayatini bile isteye zorlastirmasin isterdim
Çok güzel dilek. İmkansızlaştırıp her şeyi zorlaştırmak büyük bir sorun
sennn 🙊🐱 ya da senin gibi biri sösmsls Amiiin 🙏
Ooooo gizli iltifat …. Teşekkür ederim bu zarif trollenme için …
Slfırıdıdıd randomuda degisik atayim da belli olmasin kim oldugum şfkfofo
Yaaa öyle😉🙊amin desene ayip
Haha benden daha iyi birileri olsun inşallah 🌷
🙏🙏🙏
Bugün'ü yani 29 Şubat 'ı çok güzel geçirmek 🙂
Her 4 yılda bir 4 yıl önceye geri dönmeyi dileyebilirdim 😍 bu günümü, bu yaşımı seviyorum😊
Tek dileğim ömrümün keri kalanında huzur ve sakinlik istiyorum
Engelli olmaktan kurtulmak isterdim normal insanlar gibi yürümek
Geçmişe tekrardan gitmek hatalarimi yapmamak için uyarmak için
Mutlu olmak ayaklarim uzerinde durmak kimseye muhtac kalmamak
Benim bir dileyim var 🤗
Sır mı?
Ne peki?
Neden ki?
Borçlarım bitsin bende yaşadığımı hissedeyim artık
Ne kadar var borcun
Hayattan vazgeçirecek kadar var işde
Hayâlini kurduğum kişi ile evlenmek. 😬🤲🏼
Oooo kim peki?
Flörtüm.
Mutluluklar
İnşallah
Bir dileğim yok, çünkü doğum günüm değil.
4 yılda bir sksjsj
Benim değil ama.
Adam gibi kocam olması😂😂😂😂😂
Adam gibi adam olsun zjjsjsj
Bi günlüğüne bekar olmak
Neden? Çok üzücü bu
Bence çok iyi
Nedeni de bana kadın bi gün sonuçta
Kalsin
Tabiki ama zihinde bunu dilemek büyük bir sorun depil mi 😕
Özele girmek için sormuyorum bu arada
Yooo bi günlüğüne bekar olup dilediğim gibi gezip bozmak neresi yanlış
Bi gün sorumluluğun olmadığını bilmek bi günde olsa kendim olmak neresi yanlış anliyamadim
Evliyken sevdiğinle gez daha iyi değil mi
Neyse boş ver
Kalkip aldatan demiyorum bi günlüğüne bekarligimi sürdürmek isterdim diyorum
Insanın bazende tek olmaya ihtiyacı vardır kocam diye her şeyi Onla mi yapmalıyım hep
Baska sehirde huzurlu bi hayat acillll
Mutlu olmak dayı 😅😅 tek dileğim
Hemen gerçekleşecek 3 dilek hakkı 😂
güzel huzurlu günler dilerdim.
Huzur dolu bir hayat yaşamayı dilerim.
burdan bırıyle seks
zarif ve güzel bir milf
Doğmamış olmak
Erda geri gelsin <3
Ayrı eve çıkmak
Savaşlar bitsin dilerdim
huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?