4 yılda bir gelen 29 Şubatta bir dilek hakkınız olsa bu ne olurdu?

4 yılda bir gelen 29 Şubatta bir dilek hakkınız olsa bu ne olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş!
@Esra_Bayram 🍀
Güncellemeler
+1 yıl
4 yılda bir gibisin … diye bir söz vardı sanki
4 yılda bir gelen 29 Şubatta bir dilek hakkınız olsa bu ne olurdu?
Cevapla