Bazı karakteristik özelliklerimiz bizi zehirliyor aslında. Her ne kadar toplum, çevre, arkadaşlar veya aile içinde bunlar "ay ne kadar güzel" denilse de damarlarda dolaşan, önce kalbi sonra beyni vuruyor. Peki, sen hangi karakteristik özelliklerinden istifa etmek istedin veya istiyorsun?
Hangi karakteristik özelliklerinizden istifa edecek kadar sıkıldınız?
En İyi Cevaplar