Zamanımın boşa gittiğini düşünüyorum, bunalımdayım lütfen derdime ortak olun?

Gerçekten çok sıkılıyorum hiç bişeyden keyif almıyorum. İyi bir üniversitede 3. Sınıfım şimdiden gelecek kaygısı çekiyorum ve strese giriyorum. Gerçekten üni hayatını güzel anılarla doldurmak istiyorum ama atkadaşım yok asosyal de değilim. Şimdiden part çalışıp kendi paramı kazanmak istiyorum , benim yanımda olan beni destekleyen bir erkek arkadaşım olsun istiyorum ve bunların hiç biri yok o yüzden boşlukta hissediyorum. Sanırım mutsuzum.

Zamanımın boşa gittiğini düşünüyorum, bunalımdayım lütfen derdime ortak olun?
Cevapla