Kızlardan aşırı utanıyorum, bu kadarı da abartı mı oluyor?

Hiç yüzlerine bakmadım bakamadım incelemedim rahat olamıyorum çekiniyorum kaçıyorum yüzüm kızarıyor terliyorum hiç yüzlerine bile bakmadım normal konuştuklarimin nasıl bir şeylerdi yüzleri onu bile bilmiyorum
Kızlardan aşırı utanıyorum, bu kadarı da abartı mı oluyor?
Cevapla