Okulda yer mevzusu için sizinle tartışan kavga edenler?

Hiçbirini unutmadım eksik olmasınlar çok kırıcısınız bunlar hep insanda kalıyo gitmiyo ilkokulda beni etkileyen olmadı o zaman küçüksün 7 ya da 8 de yer değişikliği yapılıyo du sınıfın en yüksek ortalama yapan kızıyla yan yana oturtuldum kız ağladı benimle oturacağı için haklı ama zor bi durum benimle aynı sırada olmak 😕 çok zor durumda kaldı yani sonra liseye geçelim s nin yanına geç yok hocam gülerek birisi Allah korusun demişti birisi de sınavdı adam kalktı hocam ben onla oturmam hocayla tartıştı birisi de hocam benle oturur bişey olmaz demişti 1 sınav bile dayanamadı başkası da 1 ders için hayır hocam ciddi bi şekilde başka biri de sinirlendi bağırıp çağırdı ben senle oturmam başkaları da ayıp olmasın diye mi bilmem 1 ders durup ayrıldı hoca otur dedi 1 ders sonra kalktı ya da hocayla konuştu istemeyebilirsiniz benimle oturmak eywallah beni sevmek zorunda da değilsiniz kibar da olmayabilirsiniz ama kaba da olmayın en azından lütfen kimseye böyle olmaya hakkınız yok biz fazlalık değiliz bu küçük dünyada o küçük alanda bir yeri hakediyoruz sizden canınızı istemedik

Okulda yer mevzusu için sizinle tartışan kavga edenler?
Cevapla