Yataktan çıkmak istememek ve sabahları zor uyanmak psikolojik bir semptomdur; tıptaki adi Dysania'dır.
Ben zaman zaman Dysania olduğumu düşünüyorum, peki ya siz?

Yataktan çıkmak istememek ve sabahları zor uyanmak psikolojik bir semptomdur; tıptaki adi Dysania'dır.
Ben zaman zaman Dysania olduğumu düşünüyorum, peki ya siz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Evet düşünüyorum zaten yıllardır bu durumdayım
Pek sanmıyorum bizimkisi yorgunluktan oluyor gadası
Sabahları zor uyanıyorum fakat sebebi alerji haplarım 🤣🤣 yatakta uzun vakit geçirmeyi sevmiyorum, sanırım o şeyden bende yok
Hayır değilim, sadece hasta ve moralsiz olursam yatağımla ayrılamıyorum.
ota b. ka isim koyuyorlar bizde ne olduğumuzu şaşırdık
Her şeye bir isim koymanın saçma olduğunu düşünüyorum
Uyanma konusunda hiç problemim olmadı bugüne kadar. Benim problemim her zaman uyuyabilmekle oldu
Son 1 aydır bu haldeyim
Gözlerimi açamıyorum adeta
Sadece o ikisi değil, dışarı çıkmak insan görmek konuşmak dahi istemiyorum…
Bende var o
Diyen kişi kim bilmiyorum
Yeni bir bilgi daha öğrendim ☺️ Dysania semptomu da varmış bende onu da öğrendim
Dysania falan bilmem ablam ama yatakla aramda özel bir bağ var bırakamıyorum 🥹🥹🥹
Ben yatmak uyumak istemiyorum, yatagi sevmiyorum, benim ki ne acaba?
Bende Dyson yok evet ama zaman zaman herkes bu duruma gelebilir
Hayır hedefim kesildiğinde ya da hedefime ulastigimda oluyor
Fırlayarak kalkıyorum
Ondan bilgim var dogrudur.
hayır öyle bir rahatsızlığım yok
Asla değilim olmam da tembellik sevmem
Tembellik Türkçe ismi
Ta kendisiyim
Tanıdığım herkes dysania 😄 ben dahil
Bütün boğa burçlarında var bundan 🙄
insan standartinda yasasak bisiyleri kalmaz
Seni beni kalmadı ülkece dysania'yız bence.
Uykudan uyanır fırlarım yataktan o yüzden nauuuu
Doğuştan o dedigindenim
Son 1-2 aydır yaşadığım bir durumdur.
Evet yarun iş var. Dysaniam azdı
İstersen çikma aç kalırsin 😉😉😉
Özellikle son beş yıldır düşünüyorum iyice
Hayır hep erken uyanırım
her normal ve yaygin davranisa teshis koymayalim
Hayır
Olabilir
evet
Evet
Dyson okudum😅😅
Çözüm nedir onu da yazaydın
bu tam olarak ben
Evet oyun haha
Evet
Evet tabi ki
Sanirim bende var
Bende öyleyim
regl dönemi🤣
Düşünmüyorum
yıllardır uyuyorum
Evet bu bende var
Bazen düşünüyorum