Yataktan çıkmak istememek, sabahları zor uyanmak psikolojik bir semptomdur; tıptaki adi Dysania'dır. Dysania olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Yataktan çıkmak istememek ve sabahları zor uyanmak psikolojik bir semptomdur; tıptaki adi Dysania'dır.
Ben zaman zaman Dysania olduğumu düşünüyorum, peki ya siz?

Yataktan çıkmak istememek, sabahları zor uyanmak psikolojik bir semptomdur; tıptaki adi Dysaniadır. Dysania olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Yataktan çıkmak istememek, sabahları zor uyanmak psikolojik bir semptomdur; tıptaki adi Dysania'dır. Dysania olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Cevapla