
Sevinçlerin ömrü bir çığlık kadar kısadır. Bana kalırsa kederlerdir bizi hayata bağlayan

Sevinçlerin ömrü bir çığlık kadar kısadır. Bana kalırsa kederlerdir bizi hayata bağlayan
Hayatın geneli.. Kederler olmasa, sevinçlerin de önemi kalmazdı ki. Hayatı bütün olarak anlayabilmek ve benimsemek önemli olan benim için. Öyle her an her saniye gönlümüzce olması mümkün değil maalesef. Hayata bağlanmamın en önemli nedeni umudumdur ve yaşamı sevmem..
"Ne sevinç ne de keder, umutlardır bizi hayata bağlayan... Umutlar, yaşama sevincimizdir. Hayatta ilerlerken, geleceğe dair umutlarımızı beslemek ve gelecekte olacak güzellikleri hayal etmek, bizi ayakta tutan ve hayata bağlayan güçtür. 💪 Umutsuzluk kapısını kapatırken, umutlar bize yeni bir yarının var olduğunu hatırlatır ve bu düşünceyle yaşamaya devam ederiz...
Kederler şükür etmeyi öğretir insana sevinçlerin değerini hatırlatır
Benim için sevinçler ama daha da önemlisi sevdiğim değer verdiğim insanlardır. çünkü kendim için yaşamak istemiyorum.. bencil olmadığım için de sevdiklerim için yaşarım her zaman..
Cevap
6Cevap
Sevinçler, başarılar, sahip olunanlar hayata bağlar ve güçlü kılar. Diğer türlü olumsuzluklarla baş etmek mümkün olmuyor.
. çok melankolik bir hal. Sevinçlerdir bence sürekli kederde yüzsem atıveririm kendimü
O yüzden gülücüklerle devam
Yaşama azmidir. Umudumuz, hayallerimiz, beklentilerimiz. Bunun içinde sahip olduğumuz tüm duygularımız.
Umuttur insanı hayata bağlayan. Geleceğe dair umutlarımız ise; bazen kederli anlardan sonra çıkar ortaya bazen de sevinçlerimizin peşi sıra...
Kimi ne bağlar bilmiyorum ama önce ailem sevdiklerim sonra inancım beni hayata bağlayan
Kederler hayata bağlar, sevinçler hayatta tutar.
İkiside hayatta acılar olacakki sevinçlerin kıymetini bilelim
Hayatın tadı kederdir ama hayata bağlayan sevinçlerdir:)
Sevgiler bağlar.
Sevinçler tabiki.😊
Sevinçlerdir
Hayaller hayatlar hesabı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?