Şu an ö*lebilme şansınız olsaydık ö*mek istermiydiniz?

Ben isterdim çünkü hayatın gereksiz olduğunu düşünüyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Ve nedeni?
Şu an ö*lebilme şansınız olsaydık ö*mek istermiydiniz?
Cevapla