Karşı cinsle iletişim kurmaktan utanıyorum. 1 cümle kursam düşer bayılırım. Utangaçlığımdan nasıl kurtulabilirim?

Zamanında ailem bana erkeklerden uzak durmamı öğretip tembihledi bende hep buna uydum. Şimdi kimseyle göz göze bile gelemiyorum. 29 yaşındayım erkeklerden aşırı derecede utanıyorum, çekiniyorum. Asla yanlarında sabit durup konuşamam bile. Ama yaşım geldi çevremde arkadaşlarım arasında evlenmeyen bi ben kaldım resmen. Bir de ailem evlenmemi bekliyor benden. Tamam da beni siz böyle yetiştirdiniz! Şimdi ben mi suçlu oldum?

Karşı cinsle iletişim kurmaktan utanıyorum. 1 cümle kursam düşer bayılırım. Utangaçlığımdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla