Laf taşıma sanatı kadınların mı yoksa erkeklerin mi?
Dedikodu kimde :)
Laf taşıma sanatı kadınların mı yoksa erkeklerin mi?
Dedikodu kimde :)
Ben kendimi bildim bileli dedikodu yapmiyorum aklima bile gelmiyor cunku ihtiyacim yok, yanimda yapilirsa da rahatsiz oluyorum gidip konustuklari kisiye her seyi anlatasim geliyor. Bence bunun bir cinsiyeti yok gordugum tum kadinlar ve tum erkekler dedikodu yapiyorlar.
Laf taşımak, cinsiyet ile alakalı değildir. Fesatlık ve huzur bozuculuk kişinin niyetiyse zaten bunu yapmaktan kaçınmaz. Bak mesela survivor'da bu duyguların en yalın halini görebilirsiniz. Bir insanın niyeti bozuksa zaten laf taşıyıp milleti birbirine düşürür. Bu tarz laf taşıyan, dedikodu yapan insanları da hiç sevmem.
Cevap
3Cevap
Karaktere göre değişir ,
Daha çok kadınlarda ama erkeklerde yapıyor dedikodu
Ablamın dedikodusu 1 saat de yayıldı
ablanin dedikodusunu hangi cinsiyet yaydi yani anlasilmiyor duzgun yaz sjnxnx
Çok iyi yaparım aklın çıkar 4 aile yıktım
Kadınların
Ablamın dedikodusu 1 saat sürmedi
çoğu kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?