Kalabalıkta nefesim kesiliyor gibi bu insan alerjisi niye?

Pskolojikte olabilir bilmiyorum. Dar alanlarda veya evde herhangi bir yerde daralıyor nefes alamıyor gibi hissediyorum. Yanımda biri olduğu zaman birisi çok yaklaştığı zaman mutsuz oluyorum. Fazla sesli ortamlarda başım ağrıyor. Çok kalabalık bir yerde kalbim sıkılıyor nefesim kesiliyor gibi oluyor ordan kapıyı çarpıp çıkıp gitmek istiyorum. Kalabalık bir yere gidecek isem geriliyor sinirli bir hale giriyorum. Çünkü insan yüzü görmek gerçekten istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Kalabalıktan çıkınca da kendime gelemiyorum aileme de yansıtıyorum bu öfke halini eskiden sürekli gülerdim indanlar bana güldüğüm için gıcık olurlardı bu hale düştüm ve toparlanamıyorum.
Kalabalıkta nefesim kesiliyor gibi bu insan alerjisi niye?
Cevapla