Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Evet doğru pisman olcağım hic bir şey yapmadım ama yapmadığım seyler icin çok pişmanım🤷🏻♀️
Aynen öyle haklısın
Evet ben de yapmadıklarım için pişmanım daha doğrusu yapamadıklarım
Hepimizde var maalesef bu durum
Cevap
0Cevap
Evet doğru. Yaptığın şeyi de tabii köru körüne değil enini sonunu düşünerek yapmak lazım ki sonuç pişmanlık olmasın...
Aynen öyle
evet doğrudur ama profilin ve arka kapaktaki resim kadar çok az saçma şey gördüm , bari profilini değiştir anıtkabirsiz koy🤦🏼♀️
Eleştiriye açığım teşekkür ederim. Değiştirmem lazım evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar