Somut bir sorunu yok mesela ama mutlu hissedemiyor; melankolik ve depresif devamli.
Siz bu kisiye simarik, doyumsuz, sukursuz mu dersiniz yoksa icsel sorunlari vardir mi dersiniz?
Somut bir sorunu yok mesela ama mutlu hissedemiyor; melankolik ve depresif devamli.
Siz bu kisiye simarik, doyumsuz, sukursuz mu dersiniz yoksa icsel sorunlari vardir mi dersiniz?
İkisinde değil aslında. Basit bir insan değildir küçük şeylerle sevinmek ona göre değildir sakinlik ya da gerçekten hoş bir şey onu mutlu eder. Bu zamanda toplum içinde şartlar depresifliğe zaten itiyor her konuda. Olması gerektiği gibi bir insan yani
Duz insan yani
Yani
Yeryüzünde epey bir gün geçirmiş biri olarak kesinlikle durduk yerde olmadığını söyleyebilirim. Bir nedeni mutlaka vardır. Bir çağrışım, çokça tüketilmiş bir şey (kahve, özellikle de nescafe gibi hazır kahveler yapıyormuş bende mesela, kötü düşüncelerin hepsi üşüşüyordu, kestim, azaldı), alttan alta hayatın yarattığı bir tedirginlik, bitirilmemiş hesapların ve işlerin yükü vb. Hadi bunlar yok, o zaman psikiyatrik, nörolojik vb. bir sorun vardır, o da neden işte. Durduk yerde gelen alelade bir şey olarak görmemek gerekir.
Cevap
5Cevap
Bu benim dertsiz halimden kendime dert yüklemeye çalıştığım zamanlar gibi Özeniyordum dertli olmaya B*k vardı afedersin..
Yani bilerek yapilan bir sey mi bu
O zamanlardaki sana simarik, sukursuz vs denebilir mi mesela yani
Ruh halim son zamanlarda böyle ama şımarıklık değil bence
Yaşadığın yer, aılen, sosyal yaşam , maddı durumövb çok şey buna neden olr
Kisiye yuklenmemeli miyiz o zaman
Evet ortam da çok önemli, başka yere gıt orada da mı öyle hissediyorsun sen daha ıuı bilirsin
Hayatında eksiklikler var
Sorun kiside degil mi yani
Içsel sorunları vardır.
Bı eksiklik hissettiği icin
Nasıl ya
Ne nasil
Hiçbir sorun yokken nasıl depresif hissedebildigini anlayamadım
Elle tutulur bir sorun yok ama gun icinde, herhangi bir siradan anda aklindan kotu seyler geciyor, devamli gecmisi dusunup keske diyorsun, gelecekle alakali cok endiselisin ama bir sey yapmak icin kendine guc ve istek bulamiyorsun gibi
Bence profesyonel bir destek al. Çok ilgincime gitti bu durum
Peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?