Kisi bir sorunu olmadigi halde neden depresif hisseder?

Somut bir sorunu yok mesela ama mutlu hissedemiyor; melankolik ve depresif devamli.

Siz bu kisiye simarik, doyumsuz, sukursuz mu dersiniz yoksa icsel sorunlari vardir mi dersiniz?

Kisi bir sorunu olmadigi halde neden depresif hisseder?
Cevapla