Merhabalar Herkese 🌸

Kötü karakterde biri bunu ilk başta nasıl belli eder?
Merhabalar Herkese 🌸

Kötü karakterde biri bunu ilk başta nasıl belli eder?
Eğer kötülük yapıyorsa.. merhameti yoksa.. hayvanları sevmiyor hayvanlara kötü davranıyorsa.. yalan söylüyorsa.. vefasız biriyse dostunun zor gününde yanında değilse.. ve durduk yere insanları yarı yolda bırakıyorsa
Çok doğru
En çok hata yaptığım konulardan biri herkesi iyi sanıp çok tatlı dilli olan bir insanın iyi bir insan olduğunu düşünmem... hayattaki en büyük hatalarımdan biridir. Gün sonunda herkes kapının önüne kalbi iyi olanı koyuyor biliyorsun ki. Çok pişmanım ve insanları iyi tanıyamıyorum herkesin iyi olduğunu düşünüyorum ya da insanlara tatlı dille yaklaşanların bunu laf almak için veya kullanmak için yaptığını değil de iyilikten yaptığını sanıp yanılıyorum.
Maalesef kavun değil koklayıp anlayasın. :D Bazı insanlar o kadar profesyonel oyuncular ki asla fire vermezler ta ki sana kötülük edene kadar.. Yani kötülük görmeden pek anlamak mümkün olamayabilir. Bazı insanların dış görünüşüne aldanıp çok kolay fikir sahibi olabiliyor insanlar ama ön yargılar çoğu zaman yanıltıcı olabiliyor.
Başkasını düşünmeyen, üç kuruşluk çıkarı için bile herkesi harcayan, kendi menfaatinden başka bir şey, herhangi bir şey umursamayan, dünya yansa umurunda olmadığı gibi, kendi umuru için dünyayı ateşe vermekten geri durmayan, hülasa, berbat, rezil bir kişi.
Cevap
16Cevap
Kötülük yapmaktan utanmayan, keyif duyan, vicdanı sızlamayan kişi kötüdür, kısasa kısas yapılır, had bildirilir, kısasa kısas yapmaktan keyif duyulur lakin vvicdansız da olunmaz, vicdanı olmayanlar kötüdür, yüreklerinde merhamet olmayanlar kötüdür
Her şeyin arkasında art niyet arayan, birinin faydasına olacak yardımı esirgeyen, ayağını kaydırmaya çalışan ve arkadan iş çeviren özellikler aynı kişide ise direkt kötü derim.
Hayat tecrübem sayesinde 30 saniye sürer fakat. İyiler kötü olamaz kötülerde iyi bu bir gercek
Ya borç vereceksin ya yola çıkacaksın derler. Ben ekstradan aşırı samimi davranarak da anlaşılacağını düşünüyorum.
göz bebeklerii küçülüyorsa ya da konuşurken dudakları kuruyorsa kötü kişi olma potansiyeli yüksektir
Kötü bir insan olunca kızlar arzulamaya başlıyor beni kötü olmak iyidir <3
Yahu ne alaka ajdjah
dğşünsene sıkıcı efendi erkeği napıcaksın? * ve eğlenceli adamlar varken
Kadınlar yaşı büyüdükçe efendi erkekleri tercih ederler
Sıfatına baktığımda anlıyorum. İyi mi kötü mü? insan okuyorum.
o kişiye bir sırrını söyle
eğer ki o sırrı başkalarına yayarsa o insan kötü biridir
Davranışlarından birde hayvan sevmeyen insanıda sevemez sevmeyen çok
Bana ve ya çevresine kötülük yaptığnda anlıyrm
Borç veririm. Gününde verirse doğru, sadık ve iyi birisi olduğunu anladım.
Bencilse kötüdür net şekilde
Kendimce karar veririm davranış hal ve hareketlerine bakarak
Yapıp yapıp yapmadım diyorsa
Ohoo çok var. Koskoca insanlar hem de
Belli eder kendini kötü insan
Anlamıyorum galiba
Olumsuzdur, hep kötü düşünür, eleştirir.
Gözünden simsekler cikar
Davranışlar, konuşma üslubu
Hal ve tavırlarından bir de davranışları
Samimiyetsizlik kesinlikle
İlgi hareket davranisindan
Bakışları ve alışveriş
Abaza olduğunu çok erken belli ederse☺️
Gözler kalbin aynasıdır.
Hareketınden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?