Zorbalanmamın nedeni boyum olabilir 1.84 boyundayım erkekler yedirtmiyor olabilir kendine kendi boylarına 1.88 diyip 1.70 çıktıkları için bazıları tabiki kızların hangi açıdan kıskandıgını bilmiyorum sürekli iftira o kız çok egolu konuşma vb demesi fotoğrafımı da ekliyecegim belki görürler
Kızlar ve erkekler tarafından saçma nedenden hep zorbalnıyorum?
Uzun boylu kızların hep bu şekilde zorbalanmasi normal. Ama bir erkek olarak bu benim için zorbalama tarzı değil boyun uzun olabilir. Önemli olan kafanın içi boş mu dolu mu
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ona bakan yok maalesef çünkü insanlar o kadar beni kötülüyor ki kimse tanışmaya yeltenmiyor bile