Kızlar ve erkekler tarafından saçma nedenden hep zorbalnıyorum?

Zorbalanmamın nedeni boyum olabilir 1.84 boyundayım erkekler yedirtmiyor olabilir kendine kendi boylarına 1.88 diyip 1.70 çıktıkları için bazıları tabiki kızların hangi açıdan kıskandıgını bilmiyorum sürekli iftira o kız çok egolu konuşma vb demesi fotoğrafımı da ekliyecegim belki görürler
Kızlar ve erkekler tarafından saçma nedenden hep zorbalnıyorum?
Kızlar ve erkekler tarafından saçma nedenden hep zorbalnıyorum?
Kızlar ve erkekler tarafından saçma nedenden hep zorbalnıyorum?
Cevapla