Bazı insanlar, kişiliklerinin eksik yanlarıyla yüzleşmek yerine, eksikliklerini başkalarının masumiyetlerine dil uzatarak kapatmayı ve sağır vicdanlarına karşı dürüst olmaktansa ağır kusurlarını yükleyecek bir günah keçisi bulmayı tercih ederler. Aslında insanlık bir nimettir ve herkese nasip olmaz...

Bazı insanlar görüyorum sitede olsun, dışarıdaki hayatımızda olsun, kendisiyle alakası olmayan her şeye burnunu sokma ihtiyacı hisseden , kendi hayatına bakmayan, hiç işi gücü yokmuş gibi davranan , başkalarının mutsuzluğuyla sevinen, laf sokma çabaları ile boğuşan çok kişi görüyorum ve çok üzülüyorum hiç dönüp demiyorlar mı BANA NE diye ya da ben KENDİME BAKMALIYIM BAŞKALARINA BİR ŞEY SÖYLEMEDEN ÖNCE düşüncesi hiç geçmiyor mu akıllarından ÇOK ÜZÜCÜ BİR DURUM...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer