Bekar biri olarak yüksek maaş alıyorum fakat hayatımı yaşamayı bilmiyorum. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar 32 yaşındayım kendi evim var kira ödemiyorum. Fakat sosyal hayatım sıfır. Tek yaptığım aktivite çalışmak. Ne bi arkadaşım var ne bi hobim hiç bise. İşim home office bu arada sabah 10 akşam 7 ye kadar çalışıyorum. 2 üniversite okudum ikiside farklı şehirde tüm arkadaşlarımı orada tanıdım ama orada bitti herkes doğal olarak dağıldı. Spora git diceksiniz hiç sevmem sporu. Onun haricinde hafta sonum boş mesela o günlerde bile sokakta kendi başıma gezerim kendim alişveriş yaparım. Yani kısacası fazla param var ama mutsuzum.. Neden böyle bana ne lazım sizce? Çevre yap demek öyle kolay değil arkadaslarimin çoğu evlendi kuzenler aynı şekilde. Bide evli insanlar bekarlarlada pek takılmıyo. Kursa git diceksiniz nere gidim arkadaş ilgi alanım bile yok tiyatro sinema severim ora bile yalniz gitmekten baska caren yok ot gibi hayatim var yahu ben eskiden biyle degildim noldu bana...😔
Bekar biri olarak yüksek maaş alıyorum fakat hayatımı yaşamayı bilmiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla