Hayatınızda daha fazlasını istiyor musunuz?

Okudum, insaatta belirli bi yere geldim, yönetici gibi birsey. Ama aklimda herzaman bilimle ilgili keske o yöndenbirseyler yapsaydim ama yasim var diyorum, ya da daha hayatimi duzeltmem lazim diyorum, ama icimde bilim okuyamadigim icin zaten Şu an calistigimdan zor oldugu icin, hep bi istek kaldi. Yarim gibiyim, yani hayata cok gec atildim, annemin babamin ayriligi ve hayatim boyunca yaptiklari beni hep gelisimimden engeledi, ellimden geleni yapsamda bi yere kadar basardim, sonrasinda onlarla ugrasmaktan kendimi unuttum, sonuc olarak kavgalari aldatma ve bosanmayla bitti, 30 yasimda anca birseyler basardim, herkes evlendi meslekleri var, ben evlenmedim, ve Şu an istedigim bolumden tamamen farkli bi dalda calisiyorum, icimde bi yarim kalmislik var? Ve okumayi cok seviyorum bana kalsa ömur boyu arastirir okurum, ama olmuyor, kendimi basarisiz hissediyorum, bu duygu nasil gecer? Biliyorum hayat bundan daha fazlasi, ama geride birseyler birakmak istiyorum?

Hayatınızda daha fazlasını istiyor musunuz?
Cevapla