22 yaşındayım ama yaşımı kabullenemiyorum, nasıl yenerim?

Nedeni her şeye geç kaldım hissi benim yaşımdakiler 18 inde üniversiteye başladı tıp4 ya da herhangi bir meslekte iş başında herhangi bir yerde bir şey yapıyor ben her şeye geç kaldım gibi hissediyorum yaa çok kötüyüm ben hala yks çalışıyorum off kafayı yiyecek gibiyim derste çalışmıyorum

22 yaşındayım ama yaşımı kabullenemiyorum, nasıl yenerim?
Cevapla