Güncellemeler
+1 yıl
Yatırım, herkesin yarası anlaşılan
Veya şu an 20 olanlara da bir tavsiye verebilirsiniz 🪄
Yani şu an pişman olduğum pek Bi şey yok. Belki hayatıma alacağım insanları doğru seçmek olabilir ama o da insana tecrübe katıyor. Bence yaşanan her şey yaşanmalı yani.
Cevap
8Cevap
Kendini sev derim
Bos zamanlarını iyi değerlendir kendini daha iyi geliştir ve küçük yatırımlara başla.
20 yaşıma dönsem doğru yoldasın kendini bozmadan devam et derdim çünkü 20 yaşından sonra yaptığım ve pişman olduğum bir şey yok.
6 yıl geçmiş vaybe yaşlanıyorum.
Aynen böyle devam et derim
Az bakım öğren aklını kullan derdim
Yatırım yap
18 im
Ticaret yap
Kıymetini bil dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?