Çikolata gibi tatlısın gel aşkınaa gıtlasınn😅 gece gece hastane köşelerinde aklımda deli sorular?

Çikolata gibi tatlısın gel aşkınaa gıtlasınn😅 gece gece hastane köşelerinde aklımda deli sorular?

Knk şimdi ne desem bilemedim 😂 gecenin bu saati lanetlemek istediklerim var ama çikolatalarımmmm
@_petunya_
@mayaaguzel
@yolcununbiri
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
bestleeer 😍
teşekkür ederim fıstığım
Oyy geçmiş olsun aşkom
Ben sana ve @bynarcos a diyorum tabi kiii💞
Teşekkür ederimm
Cevap
14Cevap
Hemen anneme söyleyip geliyorum 😅
Söyledim bi sevindi bi sevindi 😅
Evet bir arkadaşım var..
Yavru kuşlarıım sen 🥹 @mayaaguzel bidee @Nâ-mūtenahį renkli çikolatalarımm
🩷🩷
Neyliyim ben 😂
@Nâ-mūtenahį fındıklı 😅
@Nâ-mūtenahį fıstıklı petunyam çiçekli olanından maya da pembelisi 😄
fındık da olur ortaya karışık çerez işte hbjvjg
Ben karamelliyim unuttunuz muuu beeee
Geçmiş olsun, bu sözü unutmayım bir gün lazım olur 😁
İşte çikolata gibi tatlı olan, çikolata kadar da bağımlılık yapar ve zararlıdır🫤
Öyle biri yok. Bu arada kendine saygısı olan ülker yemez 😂🤣🤣
Geçmiş olsun hastane olayı için…
yok demiyorum öyle şeyler skksjs
ne çikolatam var ne de bunu diyecek biri var çok mağdurum
@AliceMixfield varr
Yegenim vardi yanimda bol bol dedim :))
Çok güzel 😻😄
Hayır yok, zaten ben bitter seviyorum o da tatlı değil 🤷♀️
Hastanede ne işin var
Kedilerim var sadece
Bilmem sonrasında beni sevecek mi
Çikolatalar aslında birer zehir
Hayır yok.
Hayır yook
Çikolatadan tatlı bal gibi de neyse artık
@Öyylesineww
Utandım 🐣
Can’ıım
Sus lan ayıp
vışş dhkdjgdjdkggjdg
Kgjfjfjfjf gördük haykıranları da
HDHDDHHDHD
Hayır yok
Allah kahretmesin canım çekti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar