Bir anda biten o arkadaşlık dünyanın en kötü şeyi değil mi?

O kadar üzüldüm ki onunla bir sürü hayalimiz vardı herkes gider ben kalırım demişti sunduğu bahane çok saçmaydı değmezmiş ağlamaya

Bir anda biten o arkadaşlık dünyanın en kötü şeyi değil mi?
Cevapla