Erkekleri bu dünyanın paraziti olarak görüyorum sizce doğru değil mi?

Yüzyıllardır savaş başlatan erkekler, tecevuz eden, hayvan öldüren, şiddet hakaret gösteren hep erkek kadınlarda yoktur bunlar neden fıtrat olarak bu kadar saldırganlar?

Erkekleri bu dünyanın paraziti olarak görüyorum sizce doğru değil mi?
Cevapla