Hayata bağlanmam için sevgiye mi ihtiyacım var, ama ben çoktan sevgiye inanmayı bıraktım, nasıl olcak?

Belki beni sevgiye küstürmeselerdi her işimi bana destek olanlarla beraber hallederdim. Ama birisi şu an yardım etse paranoyam tutuyor biri sevse eski ben gibi her şeye inanamıyorum inanmıyorum sevgiye. Bi gücüm vardı zaten sevgiyle her şeyi halledebilme gücü sevildiğimi bilince çok basarılı oluyordum hayatta onu da kaybettim napıcam şu an bilmiyorum. Destek olacak biri istiyorum ama istemiyorum da çok kötü içime kapandım napcam.

Güncellemeler
+1 yıl
Zekam yok o yüzden sevgiye inanarak bu günlere başarılı şeklde gelmiştm ama şuana birilerini sevemiyorum, insan yüzü görmek istemiyorum bu yüzden yardım da alamıyorum yardım alamayınca da yaşayamıyorum bile. kaybetmemem mi gerekirdi sevgi gücümü gerçekten bilmiyorum gözüm açıldı sevgiye inanmıyorum ama cidden ölüm zamanım geldi gibi bu yüzden.
Hayata bağlanmam için sevgiye mi ihtiyacım var, ama ben çoktan sevgiye inanmayı bıraktım, nasıl olcak?
Cevapla