Güncellemeler
+1 yıl
Benim 3 yıldır sevdiğim biri var fakat biz o 3 sene içinde 3 4 kez ayrılıp barıştık aramızda ne var bilmiyorum ama biz ayrı kalıyoruz aylar sonra bir araya geliyoruz ve benim kalbimde 1 gram sevgi eksilmedi
Kader. Kader insanın kendi elindedir. Kişiden uzaklaşmak veya kişiyi hayatında tutmak kişinin kendi elindedir. Tabi kişinin de rızası varsa. Yani kader seçmek veya seçmemek, yapmak veya yapmamaktır.
Yani ben hep dua ediyorum sevdiğim biri için barışıyoruz ama 2 3 ay sonra ayrılıyoruz yeterli dua etmiyorum sanırım
Cevap
4Cevap
eğer seni mutlu ediyorsa doğru kişidir.. sana kötü davranıyorsa kötüdür..
Onunla beraberken çok mutluyum ondan ayrıyken çok huzursuzum
Devam edersen kaderin yaparsın bazı şeyler senin elinde
Aynı şey zaten
Kaderin imtihanın oluyor
Çok zorluyorsa imtihanindr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?