Ya çok iyi ve tam histeyim ya da çöküntü hissindeyim ve bu ikisinin oratalarını yaşıyorum bazende
ben artık bıktım böyle hissetmekten ne olduğunu bile bilmediğim bir hastalık beni çok kötü hissettiriyor ölüme yakın gibi hissediyorum..
ben artık bıktım böyle hissetmekten ne olduğunu bile bilmediğim bir hastalık beni çok kötü hissettiriyor ölüme yakın gibi hissediyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bence depresyondur
Biraz bende de var ya çok mutlu ve enerjik ya da çok ruhsuz oluyorum.
Tek bende yokmuş demekki
Anksiyete bozukluğu, OKB den oluyor. İlac kullanmazsam ben de senin gibiyim. Yani bir şeyin yok. Psikiyatriye git
Çok doğru bir tanım tam söyledin
Ölümden korkuyor musun?
Hayır asla
Odaklanma konusunda zaafiyetin var o zaman bu yönde kendini araştırma yaptıktan sonra sonuçlarına yönelerek geliştirip bu halden kurtulabilirsin.
Odaklanma sorunum olsa çok meditasyon yapamam ki
Benim düşüncem yanlış oldu o zaman ama sanki farklı fazla şey düşünüyorsun gibi de geliyo yazımından bu da insanı çıkmaz yola sokabiliyormuş gibi düşündüm
Felsefi farklı düşüncelerim mevcut din ile çelişiyor buda beni boşlukta bırakıyor
Ölüm korkusu ise gram yok bende daha önce i*ntihara kalkışmış biri olarak
Çelişkilerin merak uyandırdı. Paylaşmak istersen bende düşünmek isterim. Nereden bakarsan bak i*ntiharın bir mantığı yok ama Allah affetsin
Peki neden yaşamalıyım ilk önce bunun cevabını öğrenmem lazım ki mantığıma yatsın
Bana göre varoluşun bir sebebi vardır. Mutlu olduğunu hissettiğin, düşündüğün bir oluşuma etki etmek gibi... Bir çok örneği vardır. Kimisi çocuk büyütmek adına düşünür. Kimisi yoksula yardımcı olmak adına düşünür. Yaratılışta olan olanakların kalbin, beynin etki ettiği şeyler...
Kalbim ile aklım arasında çelişki içindeyim, gün içinde sürekli farklı ruh hallerine bürünüyorum, yaşamak için mantıklı bir sebep bulamıyorum, his olarak tam yeterlilik hissine sahip olamıyorum bir sürü obsesyonlarım var din ve eğitim hakkında bunlar çok saçma gelen düşünceler beynimi hapsetmiş durumda
Buna çözüm olarak biz insanlık adına zamanın etkisi var. Acıksan yemeğin oluşum sürecini beklemek gibi, belli bir zamanla beraber soruların çözüm sürecine yardımcı etmenlerle sonuçlanacak bu yüzden kendini sıkmana gerek yok
Bir sorunun var ve hiç tanımadığın bilmediğin ben belki çözüm olacağım veya bir başka kişi bir başka etmen çözüm olacak hayatın inanış mucizesi burada başlar
Bu yaşadığım hissi nasıp yok ederim
Nasıl*
Öncelikle kendini sıkma herşeye çözüm bulma adına, çünkü sıksan bile bazı şeylerin çözümünü zamanın etkileşimiyle bulacaksın.
Doğruya yönelim sorgulaması her zaman yapılır. Anında çözüm bulmak rasyonel yapılar için mümkün olabilir. Ama genel olarak bakınca anın çözüm bulmak durumu her zaman doğru sonucu vermeyeceği için geniş açıları görmek gerekir.
Knsmak ister misin
Anlamadım?
Konusmak
İster misin
Yok teşekkür ederim
Nasıl istersen