Kendimi pis hissediyorum olmama rağmen of ne yapacağım?

Ya cidden ailem ya da eve yatılı gelen misafirler bile kızar çok uzun süre banyoda durmamdan (banyo min 3 saat, duş 20 dk anca) neyse işte arkadaşlarımla konuşurken banyo muhabbeti açıldı ilk bana sordular kışın okul, iş, güç derken keseleme haftada 1-2 oluyor duş hergün oluyor zaten de az sonra bile saçlarımı yıkamadan olacak (sabah namazı okunsun gece gece yapamam korkarım) o zaten neyse de bunu demedim ben gayette kokuma, saçıma iltifat alırım bildiğiniz pis diyecekler ama banyo ve duş çok farklı kavramlar sonrasında anlatmaya çalıştım da anlamadılar ne yapacağım ya of mal gibi yaktım kendimi

Kendimi pis hissediyorum olmama rağmen of ne yapacağım?
Cevapla