Kim "Gel uzaklara gidelim" dese hiç düşünmeden gidersin?

Kim "Gel uzaklara gidelim" dese hiç düşünmeden gidersin?

Sadece bu sözü gerçekten sevdiğim adam derse ve ona güvenirsem neresi olursa olsun bir dakika düşünmeden giderim. Çünkü sevdiğim kişi ile uzaklara gitmek her şeyi arkada bırakmak sanırım çok iyi gelecek diye düşünüyorum.
Muhtemelen iyi gelir her şeyden uzaklaşmak
Cevap
2Cevap
Hiç kimse ile gitmem uzaklara kendime güveniyorsam kendimi de alır giderim
Hiç kimseyle uzaklara falan gidemem o gelsin ahsh
İşte tipik bir Türk kadını :D
Tipik olmakla alakası ne bunun 😃
Erkeğe demişler ki Ay'da kadın var. Uzay mekiği icat etmiş. Kadına demişler Ay'da erkek var. Seviyorsa gelir demiş :D fıkrası bile var :O fıkradaki kadın sen isen orası başka tabi :D
Şu zamanda tam tersi kadınlar atlıyor erkeklerin üzerine, tabi sen mağaradaysan o başka 😏
Yaaa doğrudur ben inzivaya çektim kendimi bilmiyorum artık işlerin nasıl yürüdüğünü 🙄
İşte inzivaya çekilince tipik oluyormuşsun bilgin olsun 😏
Kim demiş :o aslında inzivada olmayanlar tipik 😏
Kimin inzivada olduğunu bilemez kimse işte tanımadan onu diyoruz 😏
Hımmm yerinde ve mantıklı bir önerme oldu o yüzden buna karşı bir önerme öne süremem ancak kabul edebilirim 🤔
Tek başıma giderim.. Kimseyle hiçbir yere gitmek istemiyorum
En yakın arkadaşlarım, valla gel uçurumdan atlayalım deseler bir bildiğiniz var herhalde der atlarım no problem dkddkdkd
vay arkadaş şöyle arkadaşımız olmadı :D
MaşAllah de bari nazar değmesin dkdkdkd hayatımda düzgün giden nadir şeylerden çünkü 😄
Maşallah maşallah tü tü tü :D
Tükürmeyeydin iyiydi 😂neyse efenimm sağolun yine de 🍁
Nazar değmesin diye :P
Peki peki 😂 darısı sizin başınıza diyelimmm
Kendim bi yol cizsem defolup giderim kimseye güvenmiyorum 😒🙄
Aferin iyi yapıyorsun ☺️
😂😂😂
Aferin bana 😂
Biraz daha çabalarsan takdiri kaparsın :P
Yok be ben kim takdir kim 😒😒😒🙄
Teşekkürle idare edeceksin bir dahaki karne dönemi artık :D
Okulum yok 😂
Burayı okul olarak düşün :P
Müdür kim gebertecem 🤣
Burası okul oluyorsa doğal olarak da müdür de @KızlarSoruyor olur :D
Hiç bir müdür bana kıyamaz 😂
Bu kişi neden uzaklara gidelim diyor bir şeyden mi kaçıyor 😃
onu bilemem o sana diyen kişiye kalmış bir şey :D
😅😅
Yeni bir akım başlatıyorum:
"Evlenmeden gidemeyiz."
Hahha kız ekurin hadi uzaklara gidelim dese evlenmeden gidemeyiz mi diyeceksin 🤔 onun için Hollandaya gitmeniz lazım 🤔
Hollandayla ne ilgisi var ki? Lezbiyen değilim ki. Evlenmeden aynı evde yaşamak istemem erkek şahıs ile.
Soru aşk ilişkileri sorusu değil karşı cinsiyetten biri diye de geçmiyor soruda onu diyorum 🤔 ailenden biri olabilir arkadaşın olabilir
Ben de karşı cins olarak düşündüm. İnsanın ilk aklına gelen bir kişi olur ya hani.
Cıks o yüzden dedim senin akım başlamadan bitti :D
Şimdi anladım dediğini.
Gel senle harvard 'a gidelim diyen olmadıkça yerimden kıpırdamam 😂
Düşünmeden yaptığım her işin sonu pişmanlık. Düşündüm de öyle biri de yok😄
Ne kadar düşündün çok düşündüysen sıkıntı :D
Çok düşünülecek konu değildi 😄👍🏻
Nickten tahmin ediliyor :P
Fark etmez her türlü hazırım 😅
hahah o da güzelmiş :D bahane olsun kafi diyorsun :D
Herhalde beleşe çöküyoruz sonucta😅
kim demiş beleşe :D
O zaman kimse kusura bakmasın parmağımı kımıldatmam 😏
Kimse güven zeroo :))
soru aşk ilişkisi sorusu değil ona göre cevap ver :)))
Ya arkadaş insan oğlum filan der :D Jason Momoa diyor :D
Keşke sen desende gitsek
tanımadığım kişilere o cümleyi kurmam ben :)))
Belki tanıyorsundur
Gerçek hayatta tanışıyor muyuz?
Kendim bile bir yere giderken dusunuyorum.
Kendim dışında biri ile bilmiyorum gider miydim
Hiç kimseyle gitmem
Birisiii🙃
Arkadaş tayfamla giderim lo
Öyle biri yok
Hayatında duygusal anlamda öyle biri olmasa bile ailenden biri ya da arkadaşın da mı yok 😊
Ailemden kardesim ve annem zaten baska kimse yok
Ben sandim ki duygusal olarak sordunuz🫣
Yok genel sordum o yüzden kişilik karakterde etiketinde soru 😊 babanla aran kötü mü 🤔
Babam yok benim
Kimin diyeceğine bağlə
Biz de onu soruyoruz zaten kim derse gidersin.
Öyle birisini bulamadık henüz
Öyle desene o zaman 🤨
Ailem ve sevgilim
Birini seç ikisi olmaz.
Ee ailem tabi😂
Sevgiline söyleyeceğim bunu :D
Aile her zaman önce gelir😂😂
Bilmem sevgiline söylerim aranızda halledersiniz :P
Olur😂😂
sevgilim
Şahsen, kimse.
İyiyim ben böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?