12 Senedir depresyondan çıkamıyorum siz yerimde olsanız ne yapardınız?

Öncellikle kendimi sevmiyorum sesim çocuk gibi boyum çok kısa gözüm doğuştan şaşı yüzde 20 görür 1 kulağım işitme engelli vakti zamanında lise okumadım üniversite hiç gitmedim arkadaşım olmadı kendimi birey özgür bile hissetmiyorum hiç amacım olmadı işe gitmiyorum çalışmıyorum işim yok okulum yok 1 arkadaşım yok bilgisayar başında zamanım geçiyor bir baktım 12 sene olmuş..

12 Senedir depresyondan çıkamıyorum siz yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla