Herkes merak eder 😂
Şu alttaki de soru ile alakası yok güldürmek amaçlı 😂
Şu alttaki de soru ile alakası yok güldürmek amaçlı 😂


Tabiki isterim sadece karşı cinsin değil hemcinsimin gözünden de bakmak isterim hatalarımı eksiklerimi ya da iyi yönlerimi bilmek hoşuma gider
Hiç kendi gözümle kendime bakmadım ki. Öyle olsaydı kişiliğim oturmazdı yerine. Başkası için değil, kendim için yaşamamın en temel kaynağı başkası beni nasıl görüyor?
Cevap
18Cevap
Gerek yok. Zaten fazlasıyla empati oranı yüksek bir karşı cinsim ben karşı cinse karşı😅
Labirent gibi cevap 🤣😂
Nasıl yane 😂
Lan açık konuş 😂
Tamam soğan doğradım gözlerim yaşardı okudum anladım aferin sana 😂🤣
Kurban ol bana haaaa 😂
AA kesinlikle isterdim. Kadın aklı erkeğe göre çok yönlü ve karmasik çalışır o karmaşayı ve aksiyonu yaşamak isterdim
Herkes kabı kadar alır , anlar ve görür… Ben dar bir çerçeveden değerlendirilecek yapıya sahip biri değilim ki… O yüzden neden isteyeyim?
Yok bakmak istemezdim, kendi gozumle bile bazen zorlaniyorum
Gerek yok.
Zaman zaman beni bana anlatıyorlar.
Hemen soyunma isteği geldi, üç saniye bakmaya çalıştım 😅
Evet isterim, merak da ederim. Hakaret niyeti olmadıkça sorun yok.
Açıkçası bakmak görmek isterdim belki de kendi hatalarımı görmüş olurdum
Karşı cinsin gözü dö değilki at gözü maşallah istedikleri tek bir şey var.
Çok umrumda değil ama öyle görmek güzel olurdu
Evet isterdim
İsterdim zararı çıkmaz mxmms
iyi oluru ben de merak ediyorum Nasılım?
Olur bi bakıp çıkayım ahsaha
isterdim gerçekten 🥺
İstemem ya kendimi seviyorum yeterli
Yılgınlık içinde biri derim
Tabi ki herkes bunu içten içe merak eder
Zihin okumak isterdim direkt
Kendi gözümle kendime bakarım. Teşekkürler 😅
O değilde resimdeki tespit bitirdi beni skfksjdm
Gerek yok duruşum yeterlidir
Aynada kendime bakıyorum yetiyor
Yok ya ben iyiyim zaten 😏
Olabilir bi bakıp çıkabilirdim
Bazen evet 🤗🤗😅
İsterdim 😄
karanlık
@elif_dedim evet profilim
Çok. 😂
gerek yok
yok istemem.
Olabilir
Olur
İsterdim.
Evet
Isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?