AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Adım atana adım atardım.
Her adım atana değildir herhalde neyine bakardın atanın madem öyle?
1) Sorumluluk alabilecek bir karaktere sahip mi?(ilk adimi atabilecek cesareti var mı bu çok önemli, duygularini itiraf edebilimeli, sadece baķısıp öylece beklememeli)
2) Bakişları masum olmali bunu hissettirebilmeli, güzel bakabilmeli
3) merhametli mi?
Ayrice bir erkek gelip duygularini sözlü olarak ifade etmedigi sürece, adim atmam.
Gelip söylemesi gerekir, söylemeli.
Bakişlarina karsilik veririm, az cok hoşlandıgımi belli ederim.
Buna rağmen adım atmiyor ise kendi tercihi der yoluma bakarım.
Neden senin ne özelliğin var sen adım at
Hoşlanmıyor musun kimseden
Çünkü sizin sağınız solunuz belli değil ki.
Ne amacla baktığı nereden bilebilirim,
Kızlarda böyle degil hoşlaanıyorsa bakısına karsılik verir, değilse bakmaz netiz bu konuda.
Bakıyorsunuz ama neden, nicin belli degil bu yüzden gelip sizin söylemeniz gerekiyor.
Hicbir özelliğim yok ama adım atamam.
Adım atıp atmamanin ego ya da gururla hicbir alakasi yok bir kiz icin.
erkegin adim atması gerektiğini düsünenlerdenim.
Hoşlandığım biri var
Kızlardada var ne amaçla baktıkları belli değil birde öyle güzel rol yapıyorlar ki geçeği anlayamazsın bile
İki kiside birbirinden hoslaniyorsa ve adim atamıyorlarsa birbirine, kim adim atacak diye bekleyecekler mi
Erkeklerde cok güzel rol yapiyorlar oscarlik hemde, sadece bakıyorsunuz aşik etmek icin galiba. bakısıniza karsilik veriyoruz, bakıyoruz. ee sonra? kız mi gelip kusura bakmayın beyefendi karşılıklı bakışmamızdan cesaret alaraktan size karşi duygularim var, sizden hoşlaniyorum, peki ya siz? bunu mu dememizi bekliyorsunuz?
amac ne? ne bekliyorsunuz?
Hayırda biz Türk kadınlarında özgüveni olmayan erkekler yüzünden çok gereksiz bir ego var biri yazıyor görüldü atıyor biri konuşuyor saygısızca cevap alıyor kasıtlı olarak yanaşsın diye her hamleyi yapıp sonrada erkek yazınca reddediyor kendilerini tatmin ediyorlar sonra cebinde para dolu erkeğe kendileri yöneliyor genelleme yapıyorum yanlış anlama şimdi erkekler neden yazsın sen söyle ya da özgüveni nerede bulsun bunları görüşte erkeğinde kadınında düzgün kalmadı senin dediğinede katılıyorum
Ayrıca bir soru daha evlenilecek insan nasıl bulunacak böyle bir durumda kim doğru kim yanlış bilemiyoruz gidip sende bende kimseye adım atmıyoruz nasıl olacak?
Belki sizde ego icin bakistiniz. kizin ilgisini cekmek icin elinizden geleni yaptiniz. basarilida oldunuz. kiz geldi adim atti ve sizde reddedebilisiniz.
Ayrica karsinızdaki kızin az cok hangi karakterde oldugunu anlayabilirsiniz.
Düzgün bir kiz olsa bile sadece bakısıyorsunuz ama adim atmiyorsunuz.
sebebini anlamiyorum ki.
karsinizdaki kisiyi belirsizlik icinde bırakiyorsunuz.
Mesela sen karsindaki kızdan ne yapmasını beklersin?
Bende onu diyorum iste iki kisi karsilikli birbirinden hoslaniyorsa birinden birinin açilmasi gerekiyor ne yapmak gerekiyor?
ben egodan dolayi degil bu konularda utanan biriyim bir erkege gidip duygularimi ifade edemem ki
Ben karşımdaki kişinin xiddiliğini belli etmesi çaba göstermesi gerektiğini düşünüyorum
Ne gibi mesela, nasıl bir çaba
Senin hoşlandığın biri var mı?
Aynı ortamda bulunmaya çalışma saçma sapan bir sebepten konuşma
Hayır ben 5 yıl verip evlenmek üzereyken aldatıldığımdan beri hiçbir şey yapmıyorum gözüme güzel gelenler tabiki oluyor ama hiçbir şey yapmıyorum
İstesede bunu yapamiyorsa
, seninle ayni ortamda oldugu zaman geriliyorsa, heyecanlaniyorsa ve dısardan bakildıginda bellj oluyorsa bu yüzden yaklasamiyorsa ne düsunursun?
Sen konusabiliyor musun?
oha be nasil bir karakter yoksunlugu bu
Ama bence genelle yapma.
Yani kızın mi gelip açılması gerekiyor sana?
Şu an hoslandiğin biri var mi?
Hayır belli etmesi gelip gitmesi yakınlaşması çalışması her şey karşılıklı olur
Bu dediklerini yaptigi halde acilmayan erkek, neden açılamaz?
Hoşlanmamıştır veya kendi isteklerine karşılık verebilecek biri olduğunu düşünmüyordur
Siz erkekler hoşlanmadığınız bir kızla 5 6 ay bakışabiliyorsunuz, karsılasmaya çalısıyorsunuz demek ki.
Madem hoşlanmıyordu bu kadar süre neden bakıp durdu?
Doğruda işte genel olarak bu bakışmayla falan olacak iş değil denk gelirsek iyi birine o zaman elbet doğaçlama gelişir bu yüzden ben hiçbir şey yapmıyorum
sen hiçbirsey yapmayacaksan nasil olacak bu tanısma olayi iste bende bunu anlayamıyorum😅
Biri denk gelecek ben ondan ı benden hoşlanacak ama normal bir hoşlanma değil kesin olsun isteyeceğiz belki arkadaşça bir konuşma ile başlayacak sonra buluşma vs derken gelişip gidecek
iyiymiş mantıklı aslında
Yoksa önümüze geleni deneyerek olmaz ki bu dış görünüşle giyimle elbet tanırken kusur bulursun ama seversen bulamazsın
Mesela bugün hoslandigim kisinin alkol kullanan biri oldugunu ögrendim ve benim icin bitmistir😅
Tanımadığımız birini dışdan hoşlanıyoruz ama kimdir necidir bilmeden.
Bende aynı düşünürdüm bir kız alkol kullanıyor olsa istemem alkol bir çok ön görü oluşturuyor bende onlarda yüzde 99 doğru çıkıyor zaten
Alkol kullanan erkek herseyi yasamış ve yasayabilecek biri olarak algiliyorum güven vermiyor acikcasi, itici geliyor ister istemez
Bencede