Bence olabilir 🙂 çünkü görüyorum hayalimi yaşayan bir sürü insan var hepsi de şikayet ediyor 😑


Evet olabilir tabi ki de.. ama çok az kişinin bu hayatı isteyeceğinden eminim.. oda kör olabilir sakat olabilir. ya da hapiste olan biri olabilir. veya çok çok ciddi sağlık sorunu olan
Eee hiç mi farkında değilsin elindekinin 🤔
Mutlu değilim.
Olman gerekiyor 🥳
Cevap
5Cevap
Hayali olabilir başkasının ama herkesin yaşadığı kendine zor küçük sıçan 🔪
Ulan davar 😂
Sığır şeytan 🔪🔪🔪
😂😂😂
Lan şeytan deme 😂
Olabilir ama bu demek değildir ki olduğum durumda sabit durayım mümkün olabildiğince daha da iyi bir noktaya gelmeliyim
Olabilir fakat sırf başkasının hayali diye yaşadığım hayattan memnun değilsem şükür edip önüme bakmayı tercih etmem sadece
Şükret zengin züppe seni fjfjf
Elbette öyle. Efendimiz der ki, aşağı bakın, yukarı bakmak felakete sebep olur. Ekmek alamayanı düşünüyorum. Ne kadar şükretsek az.
Hayali ise buyursun yaşasın ama duygu nakli de yapalım.
Kesinlikle olabilir. Herkesin imtihanı kişinin taşıyabileceği ağırlıktadır.
Evet ben oyuzden hiç şikayet etmem çünkü bir sürü insanı babamın bize davrandığı gibi davranmaz mesela 🤗😃😃
Hayatimdan sikayet etmiyorum.
Ama evet.. herkesin bahcesi digerine guzel gelir.
Öyle zaten. Elimizdekilerin kıymetini bilmeliyiz.
Evet
Olabilir
asla olamaz kimse istemez benim yerimde olmayı
Bilemem, belki de.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?