Kötü niyet, sinsilik hissettiğim an uzaklaşırım. İyi niyetim bana lazım. 😏😌

Kötü niyet, sinsilik hissettiğim an uzaklaşırım. İyi niyetim bana lazım. 😏😌

Ben insanlara rağmen iyi kalabiliyorum evet.. ama bazen zorluyor tabi ki de çünkü kötü niyetli insanlar benim iyi niyetimi kullanmayı deniyorlar her zaman
Cevap
12Cevap
Kim neyi hak ediyorsa o niyet ile geliyorum bizde böyle
Kalabiliyorum şükür, kötü niyetlileri gördükçe şükrediyorum...
Kalabiliyorum ama o insanlara karşı değil.
Evet kötü niyetli insanlar benim hayatımda olamaz.. Her zaman iyi niyetli bir insan oldum, olmaya da devam edeceğim..
İnşallah.. 🥰🌸
İnsanlar umurumda değil. Elimden geldiği kadar kalmaya gayret ediyorum.
Evet kalabiliyorum iyi niyetim bana ait benden gitmiyor asla
İyi niyetliyim ama herkese değil... Bazılarına karşı özellikle son zamanlarda çok sert bir tavrımın olduğunu in farkındayım.
İki gündür öyle çok saçma muhabbetlere kavga ettim ki iğreniyorum özellikle kadınlardan ne hale gelmiş la bunlar
İnsanlar asla umurumda değil ben kendimden mesulüm. Tabi bu bana kötü niyetli yaklaşana da iyi niyetli yaklaşacağım anlamına gelmez.
Yok kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm. Herkesi hasta ederim kustururum bezdiririm akskskdldlf
İçinde varsa iyi niyet , değişsen bile geliyor seni buluyor
İyi niyetimden taviz vermedim hiç.
İnsanlar kendi ayıplarıyla otursunlar.
Kendimde en sevdiğim şey iyi niyetimdir o her zaman kalacaktır
İyi niyetimi suistimal edenlere kalmam fakat o insanların faturasını da başkalarına kesmem...
İyi insanı rahatlıkla tanırım ve iyi niyetimi bu kimselerle paylaşırım.
Asıl maharet de bu değil mi :) Herkese, her şeye rağmen iyi kalabilmek. Müjdeler ola.
Tabi ki hayır çünkü neden kalayım 😂
Sizin yaş gerçekten 104 mü
Alllah rahmet eylesin
Hayvanların hatrına 😂
Orası şaka. Her insan için yeni iyi niyetler yaşatıyorum.
Bu ben aynı sonuç yalnızım hsjdb
İstanbul'da çok zor artık ömrümüz bitti
elimden geldiği kadar evet
Evet kalıyorum kötülerden uzaklaşırım
Yani şükür evet
Aynı fikirdeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?