Detay 😬👇🏻
Sabah kalktığında kendi kendine Günaydın der mi insan? der çiçeğim insan önce kendine bi selam durmalı; güne zorla uyansa da keyifsiz kalksa da bir tatlı selamı eksik etmemeli kendinden 😻
💁🏻♀️Peki ya rutine binmiş hayatlarda iş yerine her vardığımızda mesai arkadaşlarımızla ya da kapıdan çıkıp apartmanda karşılaştığımız komşularımızla, eşimizle, dostumuzla bu “Günaydın” sözcüğünü her gün kullanıyoruz öyle değil mi? Rutinleşen şeyler aslında o kadar çok şey katar ki biz insanlara. Günün en başlangıcında duyduğumuz bu söz sıradan olup; onu anlamlı kılansa bu sözcüğü söylerkenki yüz ifadeniz, duygunuzdur😌 Günaydın; günün aydınlık olduğunu belirten bu sözü asık suratla, kaygılı bir hatla, üzgün bir ifadeyle söylemek haksızlık değil mi ama bu söze…💁🏻♀️Bir tatlı tebessümü esirger olduk birbimizden. Yorgunlukla yürüdüğünüz yolda selamınıza eşlik eden bir tebessüm daha çok anlam kazanır insanlarda. E sen yorgunsun da sevgili okur biz değil miyiz? Ama bence bizim en çok birbirimize ihtiyacımız var oysa. Selamlaşmaya, tebessüme, bir nasılsına, bir iltifat, bir merhabaya…İnsan her ne kadar bireyselleşse de sosyal bir varlık oluşunu inkar edemeyiz öyle değil mi ama? O zaman gelin bir tatlı tebessümü de selamı da eksik etmeyin önce kendinizden sonra çevrenizden😌😻 Şimdiden yazımı okuduğunuzda ve selamlaştığınızda bir tatlı tebessümün de gününüze eşlik etmesi dileğimle… Günaydınlar efenim herkese😌☺️👀

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 