
İnsanların iyiliğe inanmasındaki sebep olun. 'İyilik, yola düşen, yoldan toplanan bir şey değildir. Tesadüfen ele geçen bir şey değildir.' İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir.' Cengiz Aytmatov..
En basitinden içten gelen bir tebessüm 😊
İyilik kavramı; mutluluk gibi duygular, hisler ya da empati gibi düşüncelerden fazlasıdır. İçinde duygu ve düşünce kadar eylem ve hareket barındırır.
Yapılan ufak bir iyilik, diğer taraftan çok büyük bir iyiliğe dönüşebilir. Mesela yaz sıcaklarında plastik bir kaba su doldurup sokakta bir kenara koymak çok küçük bir şeydir. Ancak susuzluktan ölmek üzere olan hayvanları düşündüğümüzde bu, çok büyük bir iyilik olabilir. Kısacası iyilik yapmaktan asla vazgeçmeyin. O zaman daha mutlu ve huzurlu olursunuz 🌹🌹🌹
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer