İnsanların iyiliğe inanmasındaki sebep oldunuz mu hiç? İyilik yapmayı sever misiniz?

İnsanların iyiliğe inanmasındaki sebep oldunuz mu hiç? İyilik yapmayı sever misiniz?

İnsanların iyiliğe inanmasındaki sebep olun. 'İyilik, yola düşen, yoldan toplanan bir şey değildir. Tesadüfen ele geçen bir şey değildir.' İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir.' Cengiz Aytmatov..

En basitinden içten gelen bir tebessüm 😊

İyilik kavramı; mutluluk gibi duygular, hisler ya da empati gibi düşüncelerden fazlasıdır. İçinde duygu ve düşünce kadar eylem ve hareket barındırır.

Yapılan ufak bir iyilik, diğer taraftan çok büyük bir iyiliğe dönüşebilir. Mesela yaz sıcaklarında plastik bir kaba su doldurup sokakta bir kenara koymak çok küçük bir şeydir. Ancak susuzluktan ölmek üzere olan hayvanları düşündüğümüzde bu, çok büyük bir iyilik olabilir. Kısacası iyilik yapmaktan asla vazgeçmeyin. O zaman daha mutlu ve huzurlu olursunuz 🌹🌹🌹

İnsanların iyiliğe inanmasındaki sebep oldunuz mu hiç? İyilik yapmayı sever misiniz?
Cevapla