Hangi durumlarda yıkıklığını daha çok hissediyorsun?

-alışverişe benimle gelicek kimseyi bulamayınca ahahah

Hangi durumlarda yıkıklığını daha çok hissediyorsun?
Hangi durumlarda yıkıklığını daha çok hissediyorsun?
Cevapla