Çıkmazın içinde hissediyorum her şey anlamsız yolun sonunda hissediyorum çok yanlışlar yaptım köpek gibi pişmanım?

Çıkmazın içinde hissediyorum her şey anlamsız yolun sonunda hissediyorum çok yanlışlar yaptım köpek gibi pişmanım?
Cevapla