İnsanların en ufak ters davranışının moralimi bozmasın nasıl engelleyebilirim?

Bakın çok ufak basit bir şey oluyor mesela birisi oldugundan daha soguk davranabiliyor ya da her hangi bir şey söylüyor normal olağan olabilecek şeyler ama bu benim çok moralimi bozuyor ve kendimi kötü hissediyorum sürekli bu meseleyi düşünüyorum yapmam gerekken şeylere odaklanamıyorum insanların davranışlarını bu kadar önemesemeyi ve takmayı nasıl bırakabilirim?
İnsanların en ufak ters davranışının moralimi bozmasın nasıl engelleyebilirim?
Cevapla