"İnsanları unutursunuz ama hisleri asla" sizde de böyle mi?

Bende aynen bu şekilde insanları kolayca unutabiliyorum ama onların yaşattıkları duyguları iyisiyle kötüsüyle unutamıyorum.

"İnsanları unutursunuz ama hisleri asla" sizde de böyle mi?
Cevapla