Sadece iyilikle bir ömür geçirebilir miydiniz? Nasıl bir ömrünüz olsun isterdiniz?

Sadece iyilikle bir ömür geçirebilir miydiniz? Nasıl bir ömrünüz olsun isterdiniz?

Sadece iyilikle geçirilen bir ömür.. 😊Kimseyi yormadan, kendi halinde yaşayan insanların varlığı içimizi ısıtıyor. Duyduğumuz, gördüğümüz, yaşadığımız birçok probleme rağmen ruhumuza iyi gelen, samimiyetiyle bizi rahatlatan insanlar.. Onların varlığı sanırım bizi hayatta tutan en önemli etkenlerden biri.. Dolayısıyla bir ömür iyilikle geçer. İyilik yapın ve iç huzur açısından karşılık beklemeden mutlu olun🌹siz mutlu olun ki auranız başka suretlere de intikal etsin ❤️

Sadece iyilikle bir ömür geçirebilir miydiniz? Nasıl bir ömrünüz olsun isterdiniz?
Cevapla