İnsanların varlığını görmek bile beni deli ediyor. Siz öyle misiniz?

İstanbul'a geldiğim zamanlarda doğru düzgün yürüyememek bile bende kavga sebebi oluyor. Ya da uzun süre çalışsam bir ekiple mutlaka kavga çıkarırım. Çalıştığım çoğu yerde hep kavga ettim. Bu durumdan memnunum aslında sevmek istemiyorum sevmem de zaten insanları
İnsanların varlığını görmek bile beni deli ediyor. Siz öyle misiniz?
Cevapla