
Sen sevilmeye mi, sevmeye mi odaklısın?
Gelsin yorumlar 😄😁

Sen sevilmeye mi, sevmeye mi odaklısın?
Gelsin yorumlar 😄😁
Ben her zaman sevilme odaklı oldum. Herkes beni sevsin istedim. Dönem dönem beni yorsa da başardığımı düşünüyorum. Ha gerek var mı yok jdjdjd
İlişki anlamında düşünürseniz hiç sevilmedim zaten bu biliniyor 🤣
Bir insan ne sevmeden ne de sevilmeden yapabilir.. İkisi de birbirini tamamlıyor aslında..
Teşekkür ederim..
Cevap
4Cevap
Ben hiç sevilmedim.. ama sevilmek isterdim
İkisinin de birbirini tamamlaması gerekiyor.
İkisinide beceremiyorum sanırım, sevgiyi arayan ama bulmaktan korkan bir insanım.
İkisi de aynı anda olmadıktan sonra acıdan başka bişey vermez
Orta derece beni seven bende severim beni sevmeyeni bende sevmem😎😎
Henüz hangisi olduğumu bilmiyorum
Her ikisi
İkiside.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar