Erkekler neden kız gibi davranıyor? Kızlar neden erkek gibi davranıyor?

Günümüz ilişkilerinde erkekler prenses gibi davranıyor her şeye trip atıyorlar en ufak olayda kırılıyorlar gram eril enerji yok kadınlarda ise tam tersi sürekli ilişkinin erkeği gibi davranmalar yok şunu yaparım bunu yaparım havası neden benliğimizi kaybettik? neden kadınlar kadın gibi, erkekler de erkek gibi değil? kadınlar olarak bazı şeylere fiziksel olarak gücümüz yetmiyor bunu söylediğimiz zaman hem cinslerimize bir şey demişiz gibi bi algı oluşuyor çok saçma ve gereksiz olduğunu düşünüyorum sizce neden bu haldeyiz?
Erkekler neden kız gibi davranıyor? Kızlar neden erkek gibi davranıyor?
Cevapla