Gece rüyada ne görüyorlar da bu kadar enerjikler 😄 sinir oluyorum ya bırakın ben 3 saat tavanı izliycem.

Gece rüyada ne görüyorlar da bu kadar enerjikler 😄 sinir oluyorum ya bırakın ben 3 saat tavanı izliycem.

Bizim burada abi var. Her sabah günaydınnnn diye içeri giriyor. Abi hiç mi derdin tasan olmuyor. Hiç mi mutsuz olmuyorsun. Bu dünyada hiç mi bir şeyi kafaya takmıyorsun anlamıyorum. Bu nasıl bi enerji. Hiçbir zaman düşmüyor.
Ne gıcık ya 😄
İnsanlara yansıtıp onlarında moralini bozmuyor ne yaşıyorsa içinde kendi kendine yaşıyor ne kadar Güzel işte hocam
Onun üzgün olması seni mutlu edecekse bilemem :d
Sınıfın çoğunun tembel olmasına mukabil birkaç ders çalışan çocuğa inek yakıştırması yapıp , çalışkan olmak kötü bişeymiş gibi algı yaratan tembel öğrenci mantalitesi gördüm ben bu soruda.
Sanki enerjik olmak, güne güzel başlamak, etrafa pozitif enerji yaymak, gülümsemek kötü bişeymiş gibi ne bu sinir @Degisik_-_ hanım? Ne oluyor yani? hshshsh
Gıcığım gıcıkkkkkkkkkk ne bu enerji ne oldu da hayatı bu kadar sevdiniz ne oluyor 😂😂
Cevap
36Cevap
Ben her sabah enerjik uyanıyorum. Demek bana sinir oluşun ondan mııışş :>
Erken yatan tayfa onlar
Bana sinir olanlara denk gelmedim daha.
Daha çok imreniyorlar.
Her sabah enerjik ve pozitif uyanıyorum hasta değilsem. 😅
Denk gel, ben 😄
😄😄
Uyandıktan sonra en az 1 saat kimse yanıma yaklaşmiyor eğer ben konuşursam konuşuyorlar ya da sohbet öyle devam ediyor
Bir saat iyimiş 😄
Bana kalsa akşama kadar suratsız gezerim 😄
Kandırmaca yok 😄 değişik dediysem değişik
Bende öyle uyanıyorum bu aralar, sarıyo baya
Nerden geliyor yaşam enerjisi
Kesinlikle gündüz insanıyım ben de enerjik uyanırım kıskanmayın bu kadar :D
Ne var şu sabahta güzel olan ki
Yeni gün yeni ihtimaller mis gibi güneş kahvaltı niyetine birkaç lokma yiyip kendini dışarı atıyorsun şehir uyanmış herkeste bir telaş. Seviyorum sabahın ilk saatlerini :)
O kargaşa patırtı gürültü ooooffff 😂
O kargaşa bana yaşadığımı hissettiriyor işte mis gibi. Zaten yirmi yıl sonra en küçük sese tahammülü olmayan çoluk çocuğun topunu kesen bi ihtiyar olucam şimdi niye tahammül edemeyeyim😂 kalabalığa karışmak güzel bir his
Ben hayvan gibi uyuyorum onlar sabahin köründe uyanir
Ama bende dengesizim sabah erken kalkarim yani
Neden ne suçumuz var aşırı enerjik uyanıyorsam bn
Hayır sinir olmuyorum çünkü ben de öyle uyanıyorum 😂😂
Sabah uyanıp tavanla selamlaşanlara merhaba 😂
Yoo bende gayet enerjik uyanırım, asıl uyuşuklara sinir oluyorum etrafımda
Ben asabi oluyorum ozellıkle uykusuzken.. Sinir olma degılde ımrenıyorum nasıl oyle ler dıye
Uyanıyorsak size ne ya 😂 siz de enerjik uyanın size uyanmayın diyen mi var 🤷♂️🤔
bence sinir olmak yerine aynısını uygulamak daha kaarlı gibi :)
Sen üç saat tavanı izle , bıraksınlar bende seni izleyeyim 😊
Modum düşükse evet değilse umurumda olmazlar
İnsan sabah uyanınca biraz asabi ve suratı düşük olmalı, ne o öyle gülümsemeler, mutluluklar falan..
Neye uyandığına baglı işe uyanıyorsan elbet dinamik olmaz. Ama sevdiği birsey uyanıyorsa normal yani. Sen anormalsin
Bunlar hep yaşlılık belirtileri 😂
Gafam galdırmıyo 😂😂
Ben de iyi uyanırım sinir olmam. :))
Nasıl nasıl nasıllllll 😂😂😂
Bende genelde oyle uyaniyorum be😂
Pööff çok yorucu
Ben zombi gibi oluyorum
Bende
Güzel bir şey olsa gerek belkide sırrı vardır
Nasıl beceriyonuz bunu mk diyorun soruyorum
Olmuyorum bende enerjik kalkıyorum valla😇
Tavana bakmaya vaktim olmuyor
Yoo aksine onlardan enerji cekiom 😁
yok olmuyorum da bu neyin hevesi :D
Hayır olmam çünkü bende enerjik uyanıyorum
Sinir olmak değil de hayret ediyorum.
Saat 8 de işte olanlara gıcık oluyorum 🤣
Hayır sinir olmuyorum çünkü ben de öyleyim
Hayır tam tersi
Yoo hayır.
Görsel ben hahah
Evet.
Olmuyorum
Evet oluyorum
Yoo bilakis
Aynen bende
Olmam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?